Heipä hei immeiset :)

Tervetuloa elämääni nörttinä.

Eikö toi olekin ihan hyvä tapa aloittaa blogi.

Mun mielestä se on ihan sopiva... ainakin tälle blogille.

Nyt sä varmaan mietitte että: "Mitäs tää nyt on? Joku random tyyppi vaan tulee ja kertoo elämästään. Niinkun ketä kiinnostaa?"

No sä luet tätä. Eli selvästi sua kiinnostaa.

Totta puhuakseni mä en ees alun perin ajatellu tekeväni blogia mutta tässä sitä ollaan. Ja miten tähän päädyttiin... no tavallaan tää on koulun kautta pakollinen projekti. Mää nimittäin oon Sammon keskuslukiossa viestintälinjalla ja meidän pitää nyt perustaa blogi. Ja no tää on mun blogi.

Meidän kyllä pitää laittaa tänne meidän koulutehtäviä mutta sen lisäks mä aion kirjottaa tänne vähän mitä nyt sattuu. Eli älkää lähtekö täältä sen takia et luulette tänne tulevan vaan jotain tylsiä uutisjuttuja Samken ruokalan lautasista. Mä kirjotan tänne myös kaikkee mitä mieleen juolahtaa.

Varoituksen sana tosin. Mä oon ihan super outo immeinen joten se mitä mun mieleen juolahtaa saattaa kuvastaa sitä...

No nyt te sit varmaan mietitte että: "No mitä tää tyyppi sit tarkottaa sillä että on joku nörtti?"

No mä lasken itteni elokuva nörtiks. Mä en yleensä vapaa-ajalla tee mitään muuta, kun katon elokuvia ja tv-sarjoja Netflixistä. Aina välillä mä sanon, että: "Netflix on parasta mitä mun elämässä on tapahtunut... ei ehkä terveydellisesti mutta muuten". Ja no se on aikalailla totta.

Nyt kun mä oon selittäny oman nörttiyteni niin voisin vielä vähän selittää sitä kun aiemmin mainitsin olevani outo immeinen. No sillä mä tarkotin tasan sitä mitä ne sant nyt tarkottaa. Mä oon outo immeinen.

No nyt te varmaan ihmettelette että: "Mikä immeinen?Mitä ihmettä tää selittää"

Immeinen on mun outo tapa sanoo ihminen. Kuten sanoin... mä oon outo. Tää on vaan yks tapa todistaa se. Enkä ala luetteleen muita koska muuten mulla menis tässä vähintään koko loppu päivä.

Nyt mä voisin kertoo enemmän minkälaisia asioita mä tänne julkaisen. Ja mun mielestähelpoin tapa tehä se on thedä lista. Joten tässä se tulee.
  1. No tietty ne koulutyöt mistä nyt varmaan kolmatta kertaa mainitsen
  2. Sitten laitan kaikkia mun erikoisia ajatuksia ja teorioita mitä mun mieleen nyt sattuu juolahtaankaan
  3. No sit mä aion myös julkaista tänne mun tarinoita. Ainiin mä en aiemmin maininnutkaan. Mä myös kirjotan tarinoita. Ne kertoo vähän kaikesta. Laitan tänne mun vanhoja tarinoita ja kirjotan uusia suoraan tänne.
  4. Sitten mä aion kertoo mun elämästä. Ei sillä että mulle mitään hirveen kiinnostavaa yleensä tapahtuis mutta no kerronpahan silti. Ei immeisten oo pakko niitä lukee. Kirjotanpahan kuitenkin. Nämä julkaisut tulevat luultavasti päiväkirja muodossa ja kerron niissä myös minun henkilökohtaisista lukio kokemuksistani.  
  5. Sit mä varmaan kirjotan tänne jotain listoja esim elokuva ja tv-sarja vinkeistä tai vaikka mun mielestä parhaan makusista suklaista
No mutta semmosta. Lue jos haluut tai sit älä.

~Nipsu

Kommentit

  1. Heipä hei immeinen! Vaikutat tosi ihanalta immeiseltä ja jään kyllä seuraileen sun blogia, koska tää vaikuttaa tosi hyvältä. Rakastuin sun kirjotustyyliin jo nyt ja jee! ❤️

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Novelli: Elisa

Kolumni: Seksuaalivähemmistöjen ylistäminen somessa aiheuttaa vihaa

Summer bucket list