Summer bucket list

Mä oon miettinyt että mä tekisin itselleni semmosen "Summer bucket list" tyyppisen jutskaliinin. 

Ja mä ajattelin, että kirjoitan sen nyt tähän. Josko se auttais mua oikeesti yrittään sen toteuttamista. Mä tuun luultavasti vetämään yli niitä mitkä saan toteutettua.

Jos joku haluaa käyttää tätä samaa niin voi oikein hyvin ottaa screenshotin tästä. 


Mun Summer bucket list 2018
  • Käy Särkänniemessä (tai muussa huvipuistossa) kavereiden kanssa
  • Ole isosena rippileirillä
  • Syö paljon jäätelöä 
  • Pidä vähintään yksi yökyläily kavereiden kanssa
  • Kirjoita...
    • kirjaa eteenpäin
    • blogiin tekstejä
    • muita lyhyttarinoita
  • Lue...
    • kaverin kirjoittama kirja
    • Dirk Gentlyn holistinen etsivätoimisto
    • Ready player one
    • Hunger games: Mockingjay
  • Osta ensivuoden 1. jakson kirjat
  • Käy uimassa paljon
  • Käy mökillä
  • Katso uusia elokuvia sade päivinä
  • Vietä aikaa kaikkien kavereiden kanssa

No mutta siinä on mun Summer bucket list tähän mennessä. Saatan lisäillä sinne kaikenlaista vielä tässä ennen kesälomaa. 

Toivotan kaikille hyvää kesää jo nyt etukäteen

~Nipsu

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Novelli: Elisa

Kolumni: Seksuaalivähemmistöjen ylistäminen somessa aiheuttaa vihaa

Busseja, kaakaota ja to go- mukeja