Koulu väsymystä, pilvitoiveita ja leffoja

Okei. Eli uus kouluvuosi on nyt alkanut.

Tai no on siitä nyt jo melkein kuukausi mutta joo... Nyt jo mä oon ihan väsynyt enkä jaksais enän istua äikän tai matikan tunnilla. Musta tuntuu että mulla on ihan liikaa tekemistä just nyt eikä mulla tässä jaksossa edes ole viestinnän kursseja. Jos mun elämä ois kirja ja jokainen jakso ois yks osa sitä kirjaa niin tästä jaksosta kertovan osan nimi ois Back to peruskoulu. 

Toisaalta, nyt mulla alko lukion toinen vuosi. Se tarkottaa että wanhat on edessä ja sen huomaa jo nyt. Kaikki tytöt miettii millanen wanhojen mekko niillä tulee oleen ja kuka tanssii kenen kanssa.

Mulla oli pari valmiina jo viime vuonna. Mä tanssin mun parhaan kaverin kanssa. Mekko taas... sen mä saan tutulta. Vähän sitä täytyy muokata mutta ei paljoa. Eli mulla on asiat ihan hyvin. Jee! Hyvä mulle! Yks asia vähemmän ajateltavana!

Mua alkaa jo ärsyttää sääkin. Ei tosin sillä tavalla millä yleensä.
Mua alkaa ärsyttää, jos on "liian" lämmin tai, jos aurinko paistaa silmään.

Nyt te ajattelette varmaan, että mä oon hullu tai outo... no jälkimmäinen nyt saattaa olla totta mut ihan sama.

Mä oon jo ihan valmis syksyn tuloon. Haluun käyttää takkeja ja pitkiä housuja, enkä haluu hikoilla aina, kun kävelen koululta bussipysäkille tai imuroin kotona. Mä haluun että ulkona on niin viilee, että tuntuu hyvältä juoda kuumaa kaakaoo lämittääkseen itteensä. Mä haluun, että aurinko pysyy pilvessä eikä häikäse silmiin. Ei tarvi sataa joka päivä mutta et ois pilvistä.

Mä oon varmaan ainoo kuka ajattelee noin mutta mua ei oikeestaan kiinnosta.

No jaa. Sitten niihin vähän nörtimpiin asioihin.

Mä oon käynyt lähiaikoina kattoon kaks elokuvaa, joista olin tosi innoissani. Toissa viikolla, tarkalleen 22.8. kävin kattomassa Jurassic World 2:sen ja se oli ihan mahtava. Niinkun oikeesti se veti ihan täysin mukaan tunnelmaan ja sen jälkeen bussimatkalla kotiin ei mitään muuta ajatellutkaan kun dinosauruksia.

Sitten 31.8. eli sinä päivänä, jona se Suomessa ekaa kertaa näytettiin, mä kävin kattomassa Ihmeperhe 2:sen. Sekin oli ihan niinkun tooosi hyvä. Se oli niin hauska ja se jatko sitä tarinaa. Se oli riittävän erilainen se perus juoni siihen ekaan leffaan. Varsinkin hahmot oli ns kasvanut siitä ekasta elokuvasta.

Pointti on se, että mä oon lähiaikoina nähnyt kaks elokuvaa, joista olin innoissani ja, jotka molemmat ylitti mun odotukset parhaalla mahdollisella tavalla.

Eli uus kouluvuosi on alkanu ihan hyvin. On se rankempaa, kun lomailu mutta hyvin tää menee :)

~Nipsu

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Novelli: Elisa

Kolumni: Seksuaalivähemmistöjen ylistäminen somessa aiheuttaa vihaa

Busseja, kaakaota ja to go- mukeja